Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 28 oktober 2023

Malu

Medlem
Bokat bad-Hilton två nätter -fredag 27 till söndag 29 oktober. Nu återstår bara att hitta ett sätt att ta sig från ALC till BCN och tillbaka. Kollade tåg men det var väldigt dåliga tider. Kanske ALC-LIS-BCN med TAP kan vara ett alternativ... :) Eller så blir det bil...
 

intuition

Medlem
Hmm....
SAS meddelade precis att de ställer in BCN-OSL och/eller diverse annat på min retur (ser helknepigt ut i appen, jag kan inte riktigt avläsa vad som är inställd). BCN-OSL-ARN-MMX var ju en väsentlig del av min resa, ombokad till BCN-ARN-MMX är inte alls lika kul.
Visst, original routing credit bör ju gå att kräva, men redan idag är det ju knepigt att få sina Plus Pro Bio poäng, så jag ser inte fram emot det. Verkar inte heller som att de tänker kreditera skatter och avgifter som hör till OSL-delen av resan.
Kanske behöver tänka om här...
 

011430121

Medlem
Vi som åker BCN-ARN SK1812 den 29 oktober (första dagen på vintertidstabellen) har nu fått SmartLynx som utförare av flygningen.
Dessutom har de ökat Pluskabinen från 3 till 6 rader, jag tror inte att det har rustat passagerare till bokningen för att de kommer vara SmartLynx som flyger.
 

Bryant

Medlem
Vi som åker BCN-ARN SK1812 den 29 oktober (första dagen på vintertidstabellen) har nu fått SmartLynx som utförare av flygningen.
Dessutom har de ökat Pluskabinen från 3 till 6 rader, jag tror inte att det har rustat passagerare till bokningen för att de kommer vara SmartLynx som flyger.

SmartLynx skulle väl bort till vintertidtabellen?
 
Toppen