bnr
Medlem
Var inte så säker på detHelt rätt. Fikarisken minskade drastiskt.
Var inte så säker på detHelt rätt. Fikarisken minskade drastiskt.
Ni får spara lite åt mig också som kommer dagen efter till Senator loungenVar inte så säker på det![]()
Åker inte vi på fredagen?LX1954 flyger jag, @bnr och @011430121. Ankommer ZRH 0945, så det finns stor risk för fika.
Åker inte vi på fredagen?
Vi är ju några som åker på torsdag också. Så risken är att de som åker redan på fredagen får smulor...Ni får spara lite åt mig också som kommer dagen efter till Senator loungen![]()
Du menar droppar?Vi är ju några som åker på torsdag också. Så risken är att de som åker redan på fredagen får smulor...![]()
![]()
Öppet för tolkning... Men ta med en pipett för säkerhets skull!Du menar droppar?
Jag tror att vi "tar det som det kommer". Varken Brewdog eller Mikkeller ligger högst upp på min lista över ställen jag gärna besöker men det finns väldigt mycket trevliga ställen i området, tex Biercab och Garage Beer. Middagen på fredag kommer väl bli på Cervezeria Catalana (för de som är intresserade) som också ligger i det området.Är det någon "förfika" innan middagen kl.19?
Både BrewDog och Mikkeller ligger bara några kvarter bort från restaurangen dvs om man gillar öl.![]()
Garanterat!Är det någon "förfika" innan middagen kl.19?
Både BrewDog och Mikkeller ligger bara några kvarter bort från restaurangen dvs om man gillar öl.![]()