Här kommer lite smakprov från dagensölfeatival!
GOTATH Medlem 2 Februari 2019 #132 Festivalen har stängt för dagen och vi fortsätter på Café Rose Red
palmen Moderator 2 Februari 2019 #133 GOTATH skrev: Festivalen har stängt för dagen och vi fortsätter på Café Rose Red Klicka för att utvidga... Vem säljer sur gammal öl? Inte ett dugg avundsjuk...
GOTATH skrev: Festivalen har stängt för dagen och vi fortsätter på Café Rose Red Klicka för att utvidga... Vem säljer sur gammal öl? Inte ett dugg avundsjuk...
ekf Medlem 3 Februari 2019 #135 Tack för idag allihop. Vi som vill ses i det stora tältet mittemot Belfort imorgon kl 11...
mha321 Medlem 3 Februari 2019 #136 2 for 2 med lock-in på moeder. Fan att man ska försöka jobba i morgon....
IT-snubben Medlem 3 Februari 2019 #137 Alla dessa val. 400 sorter att prova smaklökarna på. Gin-smakande öl? Hm, denna var ju ett måste att prova. Tyvärr hittade jag ingen ginsmak i det. Lite besviken Tyvärr så orkade varken jag eller grabbarna ut efter en hel dag med ölprovning. Vi är nog för orutinerade i dessa sammanhang
Alla dessa val. 400 sorter att prova smaklökarna på. Gin-smakande öl? Hm, denna var ju ett måste att prova. Tyvärr hittade jag ingen ginsmak i det. Lite besviken Tyvärr så orkade varken jag eller grabbarna ut efter en hel dag med ölprovning. Vi är nog för orutinerade i dessa sammanhang
IT-snubben Medlem 3 Februari 2019 #139 Är det någon som har möjlighet att gästa in en av oss på loungen på BRU i eftermiddag? Vi är tre och jag kan ju bara gästa in en. Två av oss flyger med SK1600 till ARN 19.40 och den tredje med Brussel Airlines till GOT 20.50
Är det någon som har möjlighet att gästa in en av oss på loungen på BRU i eftermiddag? Vi är tre och jag kan ju bara gästa in en. Två av oss flyger med SK1600 till ARN 19.40 och den tredje med Brussel Airlines till GOT 20.50