Senaste nytt

Planering av Göteborgsträff, lördag 21 september, kl 16, Incontro

Ubbe

Medlem
Det var en kul träff även om Hustrun och jag fick avvika rätt tidigt. Dubbelbokad är inte bra. Ser fram emot nästa träff.
 

GOTATH

Medlem
Servitören igår verkar ha klantat till det rejält för vissa av oss. Hon visste inte hur man la till EB-numret i kvittot. Vi instruerade henne hur hon skulle gå till väga och hur det skulle se ut på kvittot, men hon påstod att allt var som det skulle och vi ska få våra poäng automatiskt. Detta tvivlar jag starkt på... Det verkar inte gå att claima enligt Sas hemsida, men om man skickar en kopia på kvittot där ens kreditkortsnummer framgår (och kanske även ett kontoutdrag från Mastercard) så borde man kunna få rätt tycker jag.

Jaja. Det blir spännande och se om man får några poäng alls.

Hur som helst så var det en trevlig träff :)
 

Flood

Medlem
Ja, man är ju glad att hon fick med mitt EB-nummer på kvittot. Hojtar till här i tråden när jag får in mina poäng, så ser ni när/om det är dags att agera.
 

mry

Medlem
inga här heller.

Jag tänkte vidare på det där och det var nog som så att när jag var där sist så skrev hon in numret manuellt och det var nog av orsaken att man inte kunde dra kortet två gånger har jag ett svagt minne av.

Ska vi gör en gemensam anmälan till hotellet i första hand?
 
Toppen