Senaste nytt

Planering av bonusresa i SAS nya business class

Den info jag sett är att de börjar med EN A340. Totalt ska 4 A330 + 3 A340 renoveras. Om de hunnit med 5 maskiner i juni så borde det alltså vara mellan 2 och 4 A330 som är klara, av totalt 4 st. Så jag hoppas på 50% till 100% chans... ;)

En till variabel att ta med, är att det kanske hinner komma en eller flera nya A330E också :)

Fast frågan är ju snarast hur planen ser ut för början av renoveringen, inte hur den ser ut i slutfasen.. ;)

Jag utgår från att vi får uppdateringar allt eftersom SAS faktiskt bestämmer saker och ting?

Jag utgår ifrån att SAS inte kommer lova någonting förrän planen är helt klara, ser framför mig elva trådar med "SAS lovade..." och "Jag bokade C biljett på SAS första flight med nya kabinen, nu ändrade dom sig och jag vill ha pengarna tillbaka" :D

Vi kommer säkert få info om detta men det är ännu alldeles för tidigt, i den mån någon ens vet lär det hinna ändra sig flera gånger.

Det är inget jag kommer lägga ner tid på just nu. Det mesta som är sagt finns att läsa i de olika artiklarna.

Jag utgår ifrån att SAS inte kommer lova någonting förrän planen är helt klara, ser framför mig elva trådar med "SAS lovade..." och "Jag bokade C biljett på SAS första flight med nya kabinen, nu ändrade dom sig och jag vill ha pengarna tillbaka" :D

Lovar flygbolag någonsin någonting? :) Och om det bara blir elva trådar om ämnet så skulle jag vara lycklig. Jag tror snarare vi kommer ligga på 30+.

Toppen