Senaste nytt

Planering av BC.se träff i Barcelona lördag 9:e november. Perfekt för Mileage run!

Tack allihopa för en grym weekend, extra tack till telelina för att ha tagit detta initiativ. Liknande resor gör jag gärna om, kan någon tips SAS att vi önskar oss bra grejer i julkalendern som kan nyttjas för weekends i vår :)

Får inte glömma att tacka den underbara flygvärdinnan på OSL-BCN som gjorde resan ner till en av de bästa någonsin (BC001 är dock ohotad 1a).

Extra kul var att jag blev EBG på sista flighten hem. Exakt 50 000 pling! :cool: (helt utan kampanjer). palmen jag skrev om flygvärdinnan i " SAS - det här har ni gjort bra™!"-tråden.

Loungen på BCN var bra! Det fanns ju glass ;)
Men överlåter betygsättning till lounge-experten Jacob ;)
Haha! Det kommer givetvis ett expertutlåtande inom kort. :p

Jag lyckades klämma in tio lounger på resan varav fem nya, så nu finns lite jobb att göra. Men den som tror att det är glamoröst att jobba så där får helt klart tänka om… ;)

Haha! Det kommer givetvis ett expertutlåtande inom kort. :p

Jag lyckades klämma in tio lounger på resan varav fem nya, så nu finns lite jobb att göra. Men den som tror att det är glamoröst att jobba så där får helt klart tänka om… ;)

Undra om sällskapet bakom oss i BCN loungen tyckte vi var konstiga med våra diskussioner :)

Nu sitter jag och min +1 i loungen och äter glass till frukost. blev lite hårdare utekväll än tänkt igår. Det hela slutade med party i poolen vid 5 tiden. kan hälsa att en var jävligt kall fast man intagit alkohol hela natten

Last edited:
Toppen