Jag kommer till Monks! :)
Magino Medlem 21 Maj 2013 #15 Jag kommer nog också, men lite osäker på när jag kan komma. Kommer troligen lite senare.
Dr. Miles Expert 21 Maj 2013 #16 Dr. Miles simon_says91 NotRyan agehall * Jan Petterson nota bene rvarttinen 011430121 palmen telelina doc Fredrik Magino * Det ser ut som vi har fått den trettonde krigaren (Magino). Jag reserverar ett bord för 14 personer. Alla som inte har varit med på tidigare träffar är också självklart välkomna! Vi är inte farliga, bara du kommer att få många sjuka idéer.
Dr. Miles simon_says91 NotRyan agehall * Jan Petterson nota bene rvarttinen 011430121 palmen telelina doc Fredrik Magino * Det ser ut som vi har fått den trettonde krigaren (Magino). Jag reserverar ett bord för 14 personer. Alla som inte har varit med på tidigare träffar är också självklart välkomna! Vi är inte farliga, bara du kommer att få många sjuka idéer.
Senator Moderator 21 Maj 2013 #17 Jag har lagt detta i min kalender, och kommer på torsdag dock hinner kanske inte till 18:00.
011430121 Medlem 21 Maj 2013 #20 Magino skrev: Jag kommer nog också, men lite osäker på när jag kan komma. Kommer troligen lite senare. Klicka för att utvidga... När stänger Du Monks på torsdagar?
Magino skrev: Jag kommer nog också, men lite osäker på när jag kan komma. Kommer troligen lite senare. Klicka för att utvidga... När stänger Du Monks på torsdagar?