Kommer i kväll!
sunkan Medlem 19 September 2013 #92 Jag kommer också ev förbi en sväng när jag är klar på kontoret /Christian
Dr. Miles Expert 19 September 2013 #93 Det blir många Go-show:are. @NotRyan, kan du fråga personalen om det går att utöka antalet av sittplatser?
Det blir många Go-show:are. @NotRyan, kan du fråga personalen om det går att utöka antalet av sittplatser?
agehall Medlem 19 September 2013 #94 sembl skrev: Haha, tror INTE de skulle tycka det var ok att dyka upp med en bag in a box Mojito. Klicka för att utvidga... Måste vi tala om det då?
sembl skrev: Haha, tror INTE de skulle tycka det var ok att dyka upp med en bag in a box Mojito. Klicka för att utvidga... Måste vi tala om det då?
doc Medlem 19 September 2013 #96 Sitter på upper deck på SL 676 vid Roslags Näsby nu. ETA MONKS 18.05.
J Jan Petterson Medlem 19 September 2013 #97 Vi sitter i "Bryggeriet" precis till vänster innanför entrén
rvarttinen Medlem 19 September 2013 #98 Nu har situation på kontoret klarnat ... och jag kan nu se att ETA Centralen blir 18:44... och en liten promenad så jag dyker upp ca 18:52.
Nu har situation på kontoret klarnat ... och jag kan nu se att ETA Centralen blir 18:44... och en liten promenad så jag dyker upp ca 18:52.
Martin Björnström Medlem 19 September 2013 #100 Hemlagade köttbullar i magen på dottern. Glömde drinkbiljetter och roll-up på kontoret så jag tar ett varv förbi där också.
Hemlagade köttbullar i magen på dottern. Glömde drinkbiljetter och roll-up på kontoret så jag tar ett varv förbi där också.