Senaste nytt

Planering av BC.se Stockholmsträff på torsdag 18 juli 2013

Jag måste faktiskt rösta mot QH. När jag var där tidigt i våras så saltade de notan rejält. Inte en chans att jag och en av mina polare hade druckit 7 öl vardera, men vi hade svårt att argumentera emot. Dessutom hade vår tredje vän, som avvek lite tidigare redan betalat 10 öl, vilket var på tok för mycket. När vi sedan återvände någon månad senare (pga att Monks var stängt!) så försökte de med samma sak. Men då hade vi hållit räkningen och bad dem flyga och fara.

Så tack men nej tack. Jag går hellre till ett ställe som inte försöker blåsa sina kunder systematiskt.

Noterat! Jag har endast varit där 2ggr & då har allt varit OK, men givetvis ska vi inte utsätta dig för att behöva återuppleva detta. Monks har ju alltid varit superschyssta så vi tar dem. Det blir "play it safe" men ändå ett nytt ställe ;-)

Dr. Miles tror du vi kan få över flaggan? ;)

Jag har skickat en bokningsförfrågan på 16 pers till Monks american bar på Sveavägen 39. Deras sommarmeny såg rätt intressant ut.

(Sedan tycker jag att det är lite konstigt att jag bara får mailavisering på typ vart 15:e meddelande i denna tråden...)

Hej alla!

Nu har jag fått ett mycket trevligt svar från Monks:

Tyvärr så har vi vår övervåning/matsal stängd fram till mitten på Augusti pga
semestertider. MEN har talat med extrapersonal som har anmält sig att jobba detta
pass för att ta hand om er. Tyvärr så har vi ingen möjlighet att hämta flaggan från
Wallingatan då de har stängt. Ni får jättegärna hämta en ny till oss. Vi har en
sommarmeny som ni finner på Monks Café | Restauranger, bryggerier och ölfrämjande i Stockholm

Ser fram emot erat besök,

Mvh Alejandro

Nu ser jag också extra mycket fram emot detta & hoppas på många glada BC:are på plats! :)

Hej alla!

Nu har jag fått ett mycket trevligt svar från Monks:

Tyvärr så har vi vår övervåning/matsal stängd fram till mitten på Augusti pga
semestertider. MEN har talat med extrapersonal som har anmält sig att jobba detta
pass för att ta hand om er. Tyvärr så har vi ingen möjlighet att hämta flaggan från
Wallingatan då de har stängt. Ni får jättegärna hämta en ny till oss. Vi har en
sommarmeny som ni finner på Monks Café | Restauranger, bryggerier och ölfrämjande i Stockholm

Ser fram emot erat besök,

Mvh Alejandro

Nu ser jag också extra mycket fram emot detta & hoppas på många glada BC:are på plats! :)

Man blir ju riktigt sugen på att komma förbi trots allt, ringer det lika mycket som idag (0 samtal) så är det ett enkelt val :)
Får väl hålla dörren lite öppen trots allt om allt ser bra ut på lördag

....
(Sedan tycker jag att det är lite konstigt att jag bara får mailavisering på typ vart 15:e meddelande i denna tråden...)

Samma här ... ofta uteblir de, av någon anledning. Påtalat .. och, vad jag vet så undersöks det.

Ser fram emot att träffas igen nästa vecka, längesedan jag var på Monks Sveavägen... som du skrev telelina, intressant sommarmeny.

Toppen