Senaste nytt

Planering av BC.se Stockholmsträff på torsdag 18 juli 2013

mry

Medlem
OT: Agehall och mry!

Saken var den att jag hade full koll på detta men inte en gnutta tid och ork just då.Tänkte att jag styr upp det senare.
Är otroligt frustrerad över att jag inte kan få SJ Prio poäng med Blå tåget eller när jag kör egen medhavd dressin. :p :D

Men vi ses vid 14 i Gävle imorgon på tåget nu så du får lite poäng iaf?
 

agehall

Medlem
OT: Agehall och mry!

Saken var den att jag hade full koll på detta men inte en gnutta tid och ork just då.Tänkte att jag styr upp det senare.
Är otroligt frustrerad över att jag inte kan få SJ Prio poäng med Blå tåget eller när jag kör egen medhavd dressin. :p :D

Du har väl SJ MC? Då kan du ju få poäng oavsett färdsätt!
 

Senator

Moderator
Jag hoppas ni får en superkväll, kul att se att så många kan träffas på en torsdag under sommaren. Efter en del beslutsångest sitter jag på ARN T4 och väntar på min resa till AGH.

Stort plus till Telelina som kör Organisationsubersturmbahnfuhrerinrollen med stora framsteg. Jag visste att vi var i trygga händer när jag lämnade (lite fult) uppdraget till henne.
 

telelina

Medlem
Jag hoppas ni får en superkväll, kul att se att så många kan träffas på en torsdag under sommaren. Efter en del beslutsångest sitter jag på ARN T4 och väntar på min resa till AGH.

Stort plus till Telelina som kör Organisationsubersturmbahnfuhrerinrollen med stora framsteg. Jag visste att vi var i trygga händer när jag lämnade (lite fult) uppdraget till henne.

Jag går ju inte på den finten igen ;)
Skämt å sido kul att kunna hjälpa till, jag har ju blivit så resemedveten här på BC. :cool:

OT: Senator vad ska du hitta på? När jag hör AGH tänker jag på HBG som nog är min favoritstad i söderlandet...
 

Senator

Moderator
Jag går ju inte på den finten igen ;)
Skämt å sido kul att kunna hjälpa till, jag har ju blivit så resemedveten här på BC. :cool:

OT: Senator vad ska du hitta på? När jag hör AGH tänker jag på HBG som nog är min favoritstad i söderlandet...

Tanken var att jag skulle träffa Björnström i kväll, men det blir inte av. I eftermiddag är badkrukan Senator utkommenderat till rollen som lekfarbror i någon vattenpark i Halmstad. Killarna på 7, 9 och 11 fullkomligt kräver att jag skall åka alla rutschkanor med dom, något jag är för tok för mesig till att göra. Så jag skall kolla vilka mutor som finns för att undvika detta.

Annars är det sol (kanske lite bad), grilla och hänga med vänner på några ställen på Sveriges västkust. Nej, det blir inte din favis Helsingborg denna gången.
 

mry

Medlem
Vi är nog ett gäng som kommer innan 17. Vi är flera som kommer med tåg före 16 till Stockholm C och så lång tid kan det inte ta till Monks på sveavägen :)
 
Toppen