Senaste nytt

Planering av BC.se Stockholmsträff på lördag 24 augusti 2013

Men titta! Jag är ju faktiskt på mellanlandning i Stockholm då. Landar från AGP via OSL kl 19:15. Skulle ju kunna kika förbi på en öl eller två och nåt ätbart. Flyget till MLA går 06:55, så jag tänker dock inte vara med och stänga stället och riskera en no show... :rolleyes: Har bokat Radisson Arlandia för övernattningen och det klokaste är väl att stå fast vid det.

Jag kan boka bord (som nämndes av Dr. Miles) när jag vet hur många vi blir. Ordnar med det praktiska, efter semestern (vilket betyder ganska snart! :( ).

Jag kanske kommer. Är precis tillbaka på jobbet den 21:a, så har troligen ett överfullt skrivbord, men kan säkert komma förbi och lyssna på lite/prata lite om sommarens resande.

Jag hade gärna kommit men ni lägger ju alltid dessa träffar när jag inte kan ;). Är i Chicago, så vi ses den 28:e.

Får ändra mitt kanske till ett KOMMER, men jag skall vidare på middag klockan 19 så det blir bara att par öl för min del.

Howdy Boys'n'Gals'!! Nåja, verkar vara mest Boyz.... :)

Efter den avacerande operationen att räkna alla svar här på tråden har jag kommit fram till följande;

Följande personer har meddelat att de kommer:
- Simon_says91
- rob74
- NotRyan
- palmen
- Holloman
- Olsson91

Följande har sagt kanske:
- LonelyFlyer
- nota_bene
- agehall.

Sålunda bokar jag ett bord för, säg, åtta pers. Deadline imorgon EoB (17:00), så bokar jag bordet på onsdag och meddelar resultatet här.

P.S. Ja, ni läste rätt ingen rvarttinen på plats. Jag har fått förhinder och kan inte själv komma. Kommer spendera helgen i Stockholms skärgård. hade varit trevligt att träffa er alla, men dels ses vi den 28:e och dels så kommer det fler tillfällen (varje månad typ). //D.S.

Last edited:
Toppen