Senaste nytt

Planering av BC.se Stockholmsträff på lördag 19 oktober 2013

Hinner inte till maten (och planerar ändå att vara proppmätt med Plus-mat). Kommer kanske förbi sent för en öl bara.

Jag har tittat på att komma ner, men det känns jobbigt att flyga till Stockholm tre helger i rad och dessutom fanns det inga billiga biljetter heller. Men satsar på att komma i november istället då, om än lite senare än 18 eftersom att jag nog landar 18:15 på ARN om jag åker efter jobbet.

Jag har tittat på att komma ner, men det känns jobbigt att flyga till Stockholm tre helger i rad och dessutom fanns det inga billiga biljetter heller. Men satsar på att komma i november istället då, om än lite senare än 18 eftersom att jag nog landar 18:15 på ARN om jag åker efter jobbet.

Kolla på tåget annars? :)

Jag ämnar komma efter att jag landat på ARN 20.00 om det är några kvar - måste dock via hemmet för att bli av med resväskor.

Kolla på tåget annars? :)

Har inte så många poäng, och dessutom får man ju inte lika mycket för poängen om man åker längre för samma antal poäng än att bara boka till Stockholm.

Dessutom är det inget billigt med tåg heller och lite ont om platser och sen går de inte vanliga vägen för att de leder om trafiken ju.

Last edited:
Toppen