Senaste nytt

Planering av BC.se Stockholmsträff på lördag 15 juni 2013

agehall

Medlem
Jag är lite besviken på mig själv att jag inte lyckades dyka upp. Min mor envisades med att fylla 60 och vägrade flytta på födelsedagen trots att jag påtalade att BC bokat in träffen ganska långt i förväg. :(
 

doc

Medlem
Jag tackar för en mycket trevlig träff! Kul med nya ansikten så väl som gamla bekanta. Ser fram emot Paris Airshow och nästa träff!
 
Jag är lite besviken på mig själv att jag inte lyckades dyka upp. Min mor envisades med att fylla 60 och vägrade flytta på födelsedagen trots att jag påtalade att BC bokat in träffen ganska långt i förväg. :(

Man kan ju tycka att en mor om någon borde förstå vad som är viktigt för barnen... men tydligen inte ;)
 

Jacob

Medlem
Tack för kreativa förslag till Visby o en trevlig kväll. ;)
Förra året när det var hopplöst att hitta biljetter hem från Gotland flög jag Visby-Stockholm via Berlin. Alldeles utmärkt lösning då jag samtidigt tjänade poäng i One World. Sen att det tog sex månader att få poängen registrerade, eftersom Visby inte var upplagd i i någon av bonussystemen, var en annan femma.

Jag tror dock inte att Air Berlin kommer återuppta linjen till Visby detta år, trots att planet var helt fullt när jag åkte.
 

telelina

Medlem
Förra året när det var hopplöst att hitta biljetter hem från Gotland flög jag Visby-Stockholm via Berlin. Alldeles utmärkt lösning då jag samtidigt tjänade poäng i One World. Sen att det tog sex månader att få poängen registrerade, eftersom Visby inte var upplagd i i någon av bonussystemen, var en annan femma.

Jag tror dock inte att Air Berlin kommer återuppta linjen till Visby detta år, trots att planet var helt fullt när jag åkte.

Jag fick också det alternativet som förslag :)

För alla som legat sömnlösa & undrat vad det blev för bokning tillsist kan jag meddela att jag hittade Bromma-Visby T&R för 892kr med Gotlandsflyg. Denna biljett fanns inte i lördags utan den dök upp idag. :)
När jag äntligen skulle betala den la bankdosan av, men detta räddades av concierge service som galant fixade bokningen. Första gången jag använde deras tjänst.
 
Last edited:
Toppen