Senaste nytt

Plötsligt händer det, Business class London-Göteborg SK522 16/4

MarcusC

Medlem
bjornstrom påminn mig inte om SQ F ;-)....those were the days...

Johannes kul du blev" Belönad" som EBG, alltid trevligt med gateuppgradering när det finns business ( eller first ) på planet ju ;)
Var detta nyligen, såg att SK igår körde CRJ900 LHR-GOT som var helt fullbokad. Trevligt få flyga lite SAS business innan den försvinner inom Europa också ju.
 

Dr. Miles

Expert
Leendet blir alltid stort när det piper till i gaten o man flyttas framåt :D
Inte när man åker i First. :p

http://www.businessclass.se/reserapporter/5539-dragonair-first-class-hong-kong-beijing.html

Det beepade när en kvinnlig gatepersonal scannade mitt boardingkort. Jag blev inte glad då jag hade redan ett First class boardingkort och det kunde inte betyda att jag fick uppgradering.
Det var signal för extrakontroll av passet för jag checkade in i Auckland, men inte i Hong Kong. Hon kollade mitt pass och frågade mig om jag hade kinesiskt visum. Jag förklarade för henne att jag som med japanskt pass inte behövde kinesiskt visum för vistelse under 15 dagar. Jag visade också ett utskrift av e-ticket av utresebiljett från Beijing. Hon kollade TIMATIC regler på datorn och det var riktigt som jag sa. Hon beklagade för besväret och lämnade tillbaka mitt pass och boardingkort.
 
Toppen