Samma sak på BRU-ARN ikväll. På CPH-BRU i måndags var det rostbiff:Låda som jag ej fått förut.
Lhr-cph
Laxen var helt oätligt, riktigt illa. Men pastramin och rotfrukterna var faktiskt helt ok. Goda kakor oxå.
Samma sak på BRU-ARN ikväll. På CPH-BRU i måndags var det rostbiff:Låda som jag ej fått förut.
Lhr-cph
Laxen var helt oätligt, riktigt illa. Men pastramin och rotfrukterna var faktiskt helt ok. Goda kakor oxå.
Ingen duk?
CPH-BRU: duk, men ingen varm handdukIngen duk?
Jo, men tänkte om det var någon av de nya lådorna som postades i inlägg #171 4e februariDessa lådor är ganska nya ja - räcker med att kika på tråden från början för att se det.
Jo, men tänkte om det var någon av de nya lådorna som postades i inlägg #171 4e februari
Den har jag också ätit. Förrätten gav deja vu från den gamla SJ-maten i 1 klass. Då var det altid den eviga förrätten "lite salami och sunk-oliver som blivit över" - som jag helst aldrig ser igen ombord.
Den sticker allt fram under lådan.Ingen duk?
Ingen duk?
Om jag laddar upp den via Tapatalk så blir den alltid bifogad, om den öht laddas upp, så bästa sättet att få med bilder på andra sätt är att köra vid webbsidan via datorn.Vissa bilder här kommer upp som bifogade, och andra bilder visas hela direkt. Hur åstadkommer man det senare alternativet?