Senaste nytt

Plåta lådan - mat i SAS Plus inom Europa

Nu har det gått fjorton månader sedan jag startade den här tråden i juli 2014. Dessvärre har kreativiteten i köket fullständigt stagnerat. Under året har jag uteslutande flugit i Plus när jag kört SAS. Det har blivit några flighter. Dessvärre har jag inte sett till några nya lådor sedan maj.
Hur kan det komma sig att vem som nu levererar lådorna inte kan variera maten bättre (därtill göra bättre lådor)? För egen del har det inneburit att jag slutat äta lådorna vilket förstås är trist.
Man kan vel sige at det er et skridt i den rigtige retning, laxen er kommet ud af loungerne og ned i lådorna. På den måde er det enklere at smide den ud.

Spændende at se om SAS lytter til feedback!
ImageUploadedByTapatalk1443188011.673514.jpg

Finns det verkligen ingen annan låda? Tror att det är sjätte gången på raken nu:

Visa bifogad bild 41795
Jag tycker att det är sorgligt. Som sagt, över ett år sedan tråden startades och inte mycket nytt. Det kan faktiskt inte vara svårt att komma med en nyhet per månad åtminstone - det finns ju gott om folk som reser ofta på linjer där lådan serveras. Jag avser att skriva till SAS om detta.

Jag har haft ca 5 olycka lådor i år och faktiskt aldrig den där salladen. Haft lax, biff, vegetarisk etc. enligt en flygvärdinna bra de lådan varje månad och besättningen åka har feedback till köket. Jag är faktiskt nöjd med utbudet

Jag har haft ca 5 olycka lådor i år och faktiskt aldrig den där salladen. Haft lax, biff, vegetarisk etc. enligt en flygvärdinna bra de lådan varje månad och besättningen åka har feedback till köket. Jag är faktiskt nöjd med utbudet
Det är möjligt att lådan byts ut men det är i så fall på ett roterande schema. Om någon ätit något som inte finns i tråden, posta gärna bild.

Toppen