Anser att man får vara nöjd med det som finns i Premium eco.Ja, jo... Ska vara glas glas. Men oftast får man plastmugg. Efterfrågar alltid glas men på sista tiden får jag till svar "det har vi inte" eller "det är inte lastat".
Anser att man får vara nöjd med det som finns i Premium eco.Ja, jo... Ska vara glas glas. Men oftast får man plastmugg. Efterfrågar alltid glas men på sista tiden får jag till svar "det har vi inte" eller "det är inte lastat".
Däremot om du beställer in vin så ökar sannolikheten att de är lastade markant. På samma flyg.Ja, jo... Ska vara glas glas. Men oftast får man plastmugg. Efterfrågar alltid glas men på sista tiden får jag till svar "det har vi inte" eller "det är inte lastat".
Håller i princip med. Men det är extremt inkonsekvent. Det är iofs sas signum, så det får man sluta irritera sig påAnser att man får vara nöjd med det som finns i Premium eco.
Tur jag valde bort den nyss då (som jag iofs alltid gör). Grannen gjorde det ändå med stil när han sa han var allergisk mot vissa saker när han lämnade tillbaka den oätenVisa bifogad bild 99431
ARN-LHR SK533 4/11
Fräscha råvaror men det ”gifte sig” inte, smakade direkt illa.
Har tidigare goda erfarenheter av kuben men detta var den överlägset sämsta jag fått.
Der går ibland, och ibland inte, beroende på personalens dagsform. Men det förbeställs inte.Semi-offtopic, men kan man beställa pizza istället för kub ombord eller måste den förbeställas?