Johanssonalex
Medlem
Gårdagens lunchkärra mellan Oslo och Heathrow, var en torr historia.
Det måste ju bli billigare för SAS, de behöver ju inte skicka med så många portioner för de flesta nekar ju. Stackars flygvärdinnor som måste försöka hålla skenet uppe när de delar ut detta.
Måste bli en bättring snart om jag ska fortsätta åka Plus i Europa. Blir menyerna i Business likadana på longhaul så har jag åkt med SAS för sista gången.
Varför åker ni SAS Plus på short haul?Om alla ser till att klaga både till personalen samt även via klagowebben efter resa så kanske det kan bli ändring.
För att arbetsgivaren betalar och det ibland är enda alternativet om man inte vill byta i London/Munchen/Frankfurt.Varför åker ni SAS Plus på short haul?
Varför åker ni SAS Plus på short haul?
Och idag, med lite flyt, bättre utrymme. Tidigare var det ju tvärtom - då körde de snålt som attan med rader i Plus och luftigt i Go. Detta klagades det ju rejält på och det har faktiskt, tycker jag, blivit betydligt bättre.Fler poäng
Flexibilitet
Mer bagage
kombination av ovan
Svårt att argumentera emot att jobbet betalar. Däremot är det ju trist att någon betalar för det.För att arbetsgivaren betalar och det ibland är enda alternativet om man inte vill byta i London/Munchen/Frankfurt.
Helt klart har det blivit mycket bättre på den punkten.Och idag, med lite flyt, bättre utrymme. Tidigare var det ju tvärtom - då körde de snålt som attan med rader i Plus och luftigt i Go. Detta klagades det ju rejält på och det har faktiskt, tycker jag, blivit betydligt bättre.
Det enda jobbet är intresserat av att betala i det fallet är flexibilitet. Så finns det plus saver som alternativ så blir det antingen go eller annat bolag för då brukar vanlig plus vara för dyr. Men när det inte finns saver så kan man få en avbokningsbar biljett till betydligt bättre pris än många andra ställen.Svårt att argumentera emot att jobbet betalar. Däremot är det ju trist att någon betalar för det.![]()