mha321
Medlem
Säkerligen inte, men det blir ju hårdare tryck mot det facket nu när de är ensamma om att inte ha accepterat.Frågan är om det gäller Norskarna också?
Säkerligen inte, men det blir ju hårdare tryck mot det facket nu när de är ensamma om att inte ha accepterat.Frågan är om det gäller Norskarna också?
Nice, skulle precis boka en biljett med norwegian, men nu slipper jag våndas över att fulflyga. Sas får bjuda mig på en extra classic på cph loungen.09:12 Strejken avblåst enligt uppgift till SVD näringsliv.
Strejkhot i SAS | Näringsliv | SvD
Edit: Vaf*n - pucktvåa! - men jag bemödade mig med länk.![]()
Ska du åka idag/imorgon får du nog räkna med problem ändå, alla maskiner ställdes ju på fel platser igår kvällNice, skulle precis boka en biljett med norwegian, men nu slipper jag våndas över att fulflyga. Sas får bjuda mig på en extra classic på cph loungen.
Ska du åka idag/imorgon får du nog räkna med problem ändå, alla maskiner ställdes ju på fel platser igår kväll
Fast dessa lär ju hinna positioneras om tills imorgon.
Det är ju SAS vi pratar omFast dessa lär ju hinna positioneras om tills imorgon.
Eller så är det precis det du får - många som tog chansen att avboka biljetten istället för att boka omInga seatblock med andra ord?![]()
@agehall´s budord no 3! Vi borde maila de till SAS!