Senaste nytt

Phillipines Airlines siktar på att bli femstjärnigt flygbolag inom fem år

NotRyan

Medlem
Konsult tjanster som dessa tror jag inte ar forrenant med en ok arbetsmarknad??? Eller drar jag alla over....
De jag köper är legitima, vita och helt barntillåtna. Skulle väl tro att de Skytrax utför är detsamma, men där kunden också får lite kundvård i form av goda omdömen och stjärnstatus. Helt OK men drar ju ner trovärdigheten en aning...
 

flying

Medlem
De jag köper är legitima, vita och helt barntillåtna. Skulle väl tro att de Skytrax utför är detsamma, men där kunden också får lite kundvård i form av goda omdömen och stjärnstatus. Helt OK men drar ju ner trovärdigheten en aning...


Sorry getting assumptions right you’re not doing any of that..???
 

apknug

Medlem
5 stjärnigt och service är intressant. I dessa dagar så kommer det inte nån avec till kaffet i ekonomi avsett antal stjärnor eller Allians, om man inte tjatar enligt min erfarenhet....... Tiden då de gick gången upp och ner med en whisky och cognacs flaska i var hand är ett minne blott... Skytrax! Gör skillnad snälla.....
 

Kevinator

Medlem
Jag förstår inte din svenska men om du menar ifall jag har erfarenhet av Hainan Airlines, ja, jag har flugit med dem och jag skulle inte ranka dem som femstjärnigt flygbolag nej.

Har endast flugit med Hainan Airlines i Economy. Inget märkvärdigt, dock väldigt trevliga flygvärdinnor den gången
 

pep

Medlem
Jag tror fortfarande att ph.airlnes som ett 5stärnigt flygbolag inom 5år är en utopi.
Ja, de lader til at have en del problemer og med få afgange er det lidt gambling at flyve med dem. Anmeldelserne og ratings er meget ujævne. Når jeg flyver Vietnam-MNL bruger jeg SQ, MH, og CZ selv om det bliver et ben mere i hver retning...
 

famhanssons

Medlem
Jag lånar denna tråd.

Vad har ni för uppfattning om Philippine Airlines? Står i begrepp att boka award till Manila men vill ha ett par nätter i HKG. Därför är tanken award ToR HKG och köpa separat biljett HKG - MNL ToR.
 

pep

Medlem
Service niveau ombord kan vaere iblandt de bedste i verden. Men check lidt omkring irregularities (f.eks de seneste 2 uger) paa den specifikke straekning du soeger. Da de ikke har mange flyvninger, saa kan selv en enkelt aflysning kan vaere alvorlig.
 
Toppen