Senaste nytt

Personliga graverade BusinessClass.se bagagetaggar

Kommer man behöva ha med sig kontanter för taggar eller blir plastic fanstastic?
Går normalt inte runt med kontanter.

Kul att intresset är så stort! :)

Taggarna kostar 100 kr ink moms och har BusinessClass.se-logon graverad på ena sidan, och namn, e-post och telefonnummer på den andra.

Jag har satt upp ett enkelt formulär för att hantera beställningar initialt:
https://docs.google.com/a/kingly.se/forms/d/19z93r5-XRsyKCIp09B5mkQgGKEo9A-lXXvEHx1tk6qU/viewform

Det går alldeles utmärkt att beställa även om du inte har möjlighet att medverka på tvåårseventet. Fyll i formuläret, sätt in pengarna på Bankgirot och håll utkik i brevlådan. :)

Skulle uppskatta om så många som möjligt som kommer på eventet också beställer och betalar i förhand - det förenklar hanteringen avsevärt.

Det kommer som sagt även att finnas möjlighet att få taggarna producerade på plats. Det går i så fall bra att betala med kontanter (jämna pengar) eller kort (Mastercard/Visa/Diners/Amex) med min iZettle.

Last edited:
Beställd! Ska försöka komma ihåg att betala i förväg också, men jag orkar inte gå och leta fram dosan just nu.

Fördelen med att ta PayPal/kreditkort, är ju att det gör det enklare att få betalt snabbt... ;)

Beställd! Ska försöka komma ihåg att betala i förväg också, men jag orkar inte gå och leta fram dosan just nu.

Fördelen med att ta PayPal/kreditkort, är ju att det gör det enklare att få betalt snabbt... ;)

Kul!

Ja, exakt. En bättre lösning kommer senare. Kände att vi behövde får ut något nu direkt bara. :)

Hur fungerar det i banken? Kan man verkligen skriva en så lång referens som "Andreas Eriksson" eller är det inte max 8 siffror/bokstäver eller så? Får kika på det.

Edit: Your response has been recorded.

Bara betala in 240 SEK till uppgivet bankgiro (KRIAX AB) nu då? :)

Last edited:
Toppen