Senaste nytt

Personal på Arlanda går hem, ingen kan lämna ut en incheckad rullstol

Hachans

Medlem
Om nu Arlanda personalen stängt pga Finnairs kraftiga försening, då bör ju de på Finnair hjälpa till. Det kan väl inte vara svårt att ge dom rullstolen :(

Linus Lundgrens elrullstol försvann på Arlanda: ”Sa att personalen hade gått hem”

Personal på Arlanda är väldigt ovilliga att ge service i allmänhet oavsett flygbolag, men det vet vi redan tror jag.

Jag struntar i om någons skidpaket blir försenat till nästa dag. Det är förståeligt. Men att någon säger ”det är inte mitt jobb” och struntar i att de tar bort ett livsnödvändigt verktyg från en person är grovt även för att vara Arlanda, det liksom passerar anständighetens gräns på något sätt.

Det är ingen som kan inbilla mig att det inte fanns en enda person på plats som kunde knalla in i bagagehallen och få ut rullstolen.

Sen blir det ännu värre när Finnair verkar vara oförmögna att få rullstolen till sin pax ögonaböj. De får väl sätta den i en taxi och få den skickad. Eller betala för frakt med kollegorna på SAS eller Ryan.

Min sambo sammanfattar det på ett bra sätt ”det borde vara lättare att få sparken”.
 
Toppen