Senaste nytt

Permission tillät medverkan i ICA's reklamfilm på nåder

Fantastiskt att se din kraft ditt mod och att du motiverar andra till att bidra till forskning och bekämpning av cancer

Härligt att du orkar ESSA! :)
När jag var på ICA senast så sålde kassörskan rosa banet till mig & andra till i kön. Hon försökte sälja till alla och alla jag hann se köpte. Alla har nog någon de känner som drabbats. Någon som står mig nära var några timmar från att ryka med så det kändes självklart att köpa när hon frågade.

Last edited:
Fantastiskt starkt - den klart bästa reklamfilmen på TV just. Säkerligen också den bästa ICA stått bakom.

Inte bara vi här som agerar hyllningskör - 66.000 på Facebook håller med. Kommentarerna idel positiva :)

Fantastiskt starkt - den klart bästa reklamfilmen på TV just. Säkerligen också den bästa ICA stått bakom.

Inte bara vi här som agerar hyllningskör - 66.000 på Facebook håller med. Kommentarerna idel positiva :)

Hur kan jag ta fram statistiken för delning av filmen på FB?
Försökt Googlat men bommar på svaren... :)

Det jag direkt ser är nedan om man går in på ICAs sida. Delade delningar vet jag dock inte hur det funkar med.

Screen Shot 2014-10-04 at 18.01.15.png

Edit: och där fick jag sett till att gilla jag med. :)

Hjemme hos mamma i Norge... Viste henne reklamen, hun syntes den var meningsfull og flott! Til sammenlikning reklamerer COOP norge med at klepp-ekle Petter Northug Jr må sitte i kassa å blippe varer fordi han har mistet førerkortet og bilen sin.... Du snakker om forskjellige verdier..

Toppen