Nej nej, alla är naturligtvis väldigt viktiga kunder och ska därför prioriteras i kön! Det här är bara en väääldigt speciell kö - alla står sist...En liten uppdatering, nu har det alltså gått 14 veckor, fortfarande inga pengar. Vafasen är dehär, snacka om konstant sist i kön.. ..är det för att jag köpt biljetten i HKD som man blir nerprioriterad?
Fick ett email svar, att precis som jag gissa är handläggningstiden nu upp till 12 veckor. Om fyra veckor förutspår jag att handläggningstiden är upp till 16 veckor
Jag funderar mer snart på att ta vouchern då den ska gå snabbare med 10% extra. Problemet är ju att ingen vet när man kan flyga igen. Men vi väntar ett tag till att börja med.Då var vi alltså uppe i 16 veckors handläggningstid. Så vi lägger väl på fyra veckor till, 20 veckors handläggningstid nu..
För att sluta vara sarkastisk för en liten stund, i min mening håller jag fast vid vad jag skrev i mitt första inlägg, de har inte pengarna och detta är en förhalningsstrategi ifrån företagets sida. Konkar dom behöver dom ju aldrig betala tillbaka mina pengar.. ..jag har inte orken att sitta i telefonköer för att tjata om mina pengar, särskilt när det är oklart om det ens hjälper..
Som om Finnair läste tråden så kom pengarna samma dag som jag skrev mitt förra inlägg, räknade fel tidigare, 18 veckor blev handläggningstiden. Man får tacka!