Senaste nytt

PCR test i NYC med reseintyg

JensE

Medlem
Hej!

Någon som har tips vart jag kan fixa ett PCR test med reseintyg i New York för en rimlig kostnad?
Kommer behöva ett om ca 2 månader.
Du kanske har koll på det @sembl ?
 

Brandten

Medlem
Hej!

Någon som har tips vart jag kan fixa ett PCR test med reseintyg i New York för en rimlig kostnad?
Kommer behöva ett om ca 2 månader.
Du kanske har koll på det @sembl ?
Bara av nyfikenhet (du behöver inte svara om det är annan anledning) men vad är anledningen? Ska själv dit i slutet av mars och tänkte om jag måste göra PCR innan jag åker hem 4 dagar senare?
 
Just nu kräver Bermuda det och kommer vara i New York några dagar innan dess. Förhoppningsvis är situationen annorlunda om 2 månader.
Bermuda? Lite avis då, det är kanon där. Larvigt dyrt men vackert!

IMG_0831.jpeg
IMG_0841.jpeg
IMG_0885.jpeg
IMG_0893.jpeg
IMG_0896.jpeg
IMG_0926.jpeg
IMG_0943.jpeg
IMG_0971.jpeg
 

Lokföraren

Medlem
Följer gärna denna tråd. Och frågar om samma sak men i Florida (Miami, St Petersburg, Orlando eller Ft Louderdale).
Behöver PCR för en resa med kryssningsfartyg till Mexico bland annat i slutet av februari.
 

Maja

Medlem
Eller de flesta som står på gatan också fick jag tills svar när jag frågade runt i början på januari!
 

Maja

Medlem
Som fixar reseintyg? CityMD verkar lite långsamma. Glömde säga att jag behöver svar på 24h
När vi var där så sa de flesta svar inom 72h, någon nere på 48h. Det var dock när det var oerhört höga smittotal. 24h hade någon vid JFK, men de tog å andra sida bra betalt för provet och svaret.
 
Toppen