Senaste nytt

PCR/Antigen-test: var har ni testat er, kostnad, hur snabbt fick ni svar?

Ska flyga från ARN 15 Juni.
Var kan man ordna PCR-test maximalt 72h före detta?

Inte hittat någon som har öppet på helger ännu.
Rent optimalt bör testet ske söndag, måndag kan bli försent...

/Irriterande. Senast i april hade jag ett test som brann inne pga framflyttad flight.
Nu verkar problemet upprepa sig.

Ska flyga från ARN 15 Juni.
Var kan man ordna PCR-test maximalt 72h före detta?

Inte hittat någon som har öppet på helger ännu.
Rent optimalt bör testet ske söndag, måndag kan bli försent...

/Irriterande. Senast i april hade jag ett test som brann inne pga framflyttad flight.
Nu verkar problemet upprepa sig.

Vaccina t.ex. har tider både 13e och 14e (svar innan kl 24 samma dag). Detta gäller ett flertal platser i Sthlm, vet dock inte vart du vill testa dig

Någon som tagit PCR - test hos Vaccination i Stockholm på en helg och fått svar innan kl 24 samma dag?

Har försökt ringt och mejla för att säkerställa detta, men tyvärr ej lyckats nå dem…

Någon som tagit PCR - test hos Vaccination i Stockholm på en helg och fått svar innan kl 24 samma dag?

Har försökt ringt och mejla för att säkerställa detta, men tyvärr ej lyckats nå dem…
Det är alltid en chansning och betor på hur många tester dom har samma dag. Se mina tidigare inägg om det här i tråden. Inför sommaren kommer det nog bli högt tryck pga att vi under 40 inte är vaccinerade ännu.

Sorry, Vaccina, skall de vara. De har tider man kan boka, men frågan är om svar även ges på helger, lite oklart på deras hemsida…

Sorry, Vaccina, skall de vara. De har tider man kan boka, men frågan är om svar även ges på helger, lite oklart på deras hemsida…
10 inlägg ovan har jag skrivit att jag har en tid inbokad en lördag morgon. (Kl 08.10) och det framgår rätt tydligt på deras sida att svar kommer före kl 24 samma dag. :)

Toppen