Senaste nytt

Passbook i iOS 6

Den är sjukt snygg ja, men det är väl typ allt.

Kommande Lumia 920 slår den väl på typ alla punkter förutom tunnhet, vikt osv men hur viktigt är det? ...
Batteritiden är det största av skämt, mycket lägre än t.ex Samsung SII som redan har dålig..

Jag citerar texter från Pirates of Silicon Valley.
Nu blev det omvänt situation när det gäller smartphone men så här sagts i filmen Pirates of Silicon Valley.
Pirates of Silicon Valley skrev:
Steve Jobs:
We're better than you are! We have better stuff.

Bill Gates:
You don't get it, Steve. That doesn't matter!

Lite besviken på iPhone 5, ska man ta sig till USA och göra en krona ändå kanske:confused:
Släpps dock ganska nära inpå i Sverige så är nog inte så värt egentligen.

Den är sjukt snygg ja, men det är väl typ allt.

Kommande Lumia 920 slår den väl på typ alla punkter förutom tunnhet, vikt osv men hur viktigt är det? ...
Batteritiden är det största av skämt, mycket lägre än t.ex Samsung SII som redan har dålig..

Nåväl, får se vad vad prislappen landar på men eftersom det är Apple så får man väl gissa på runt 6-7000 SEK i Sverige vilket är 40-50% överpris om man ser till vad man får..

Jag tycker att det är kul att de lyfter telefonen till skyarna att den äntligen har stöd för 802.11n. Jag tror att LTE inte kommer fungera i Sverige utan vi får nöja oss med HSDPA (Aningen snabbare 3G)...

img0134.jpg

Jag tycker att det är kul att de lyfter telefonen till skyarna att den äntligen har stöd för 802.11n. Jag tror att LTE inte kommer fungera i Sverige utan vi får nöja oss med HSDPA (Aningen snabbare 3G)...

Japp, var ju bara nån operatör i UK och Deutsche Telekom, den förra dessutom ägd av DT, som hade rätt frekvens på LTE i Europa.

Japp, var ju bara nån operatör i UK och Deutsche Telekom, den förra dessutom ägd av DT, som hade rätt frekvens på LTE i Europa.

Dock så kommer 1800 Mhz bandet bli tillgängligt (De har tillstånd att använda) för Tele2, Telenor och Telia den 1 januari 2013. Men det förutsätter att dessa operatörer använder bandet till LTE...

Tyvärr har Tre inte tillgång till detta band, men det hindrar inte dem att öka bandbredden på HSDPA.

Toppen