Senaste nytt

Parkeringstips på Landvetter?

Tyvärr är det lotteri varje gång, Swedavia bryr sig inte heller om fossilbilar parkerar på dessa platser, populära då de alltid ligger närmast utgången på parkeringarna. Jag har haft ett antal mer eller mindre hätska diskussioner med Swedavia GOT om detta.

P4 har flest laddplatser vs. vanliga men det blir lite missvisande.
Tack

Hur funkar det om jag åker in, det är fullt på laddplatserna och jag åker ut för att försöka på annan parkering, får jag betala då?!

Tack

Hur funkar det om jag åker in, det är fullt på laddplatserna och jag åker ut för att försöka på annan parkering, får jag betala då?!
Vet faktiskt inte, om du inte förbokat utan betalar med kort vid in och utpassage blecket fungera, ring eller chatta med Swedavia är min rekommendation.

Ska parkera på Landvetter en natt i slutet av veckan och vore väldigt bra om jag kan ladda bilen. Förstått att P3, P4, P5 och P8 har laddstolpar, är det ofta fullt vid någon av dem? Vilken rekommenderas?
Brukar parkera på Park It Smart som har många laddplatser. Funkade utmärkt i somras. Bli medlem så brukar det bli lite bättre pris på själva parkeringen.

Brukar parkera på Park It Smart som har många laddplatser. Funkade utmärkt i somras. Bli medlem så brukar det bli lite bättre pris på själva parkeringen.
Har de utökat från de typ 10 stolpar i garaget? Var där sist i maj och var lite besviken om utbudet och av folk som ställer bilen dit utan att koppla in...

Toppen