Senaste nytt

Parkering på Arlanda flygplats

Jag parkerar i stort sett alltid på Lindskrog Parkering. 1 dygn: 200 kr (inomhus), 150 kr (utomhus). 7 dygn: 850/480, 14 dygn 1230/720. Smidigt och enkelt!

Jag parkerar i stort sett alltid på Lindskrog Parkering. 1 dygn: 200 kr (inomhus), 150 kr (utomhus). 7 dygn: 850/480, 14 dygn 1230/720. Smidigt och enkelt!

Har bara använt mig av off-site parkering en gång. Vill minnas att det var Måby. Fungerade smidigt men jag ogillade att lämna ifrån mig mina bilnycklar.

Med förbokningsrabatterna på de terminalnära parkeringshusen/-garagen känns off-siteparkeringarna omotiverade. Men det kanske finns rabatter där med?

Trist. Har använt mig av Flygets rätt många ggr på sista tiden och de har alltid haft "barnkuddar" på lager bak i bilen. Fast det kanske var efter ni påmint den ;)

De hade en barnkudde(booster) i bilen, men inte bilbarnstol för barn under 2 år.
Min fru blev rejält sur när vi fick vänta till personalen hämtade bilbarnstolen från deras kontor i Arlandastad.

Jag vill tillägga att annars det var inget fel med dem. Jag fick mina EB poäng ganska snabbt också.

Toppen