Haha minns den tråden, fick väldigt stresspåslag att läsa den även denna gng.Du är safe... en vecka borde inte vara några större problem med nuvarande beläggning på passexpeditionerna.
Du var ju smart nog att komma på detta INNAN avresan till skillnad från vissa andra.![]()
Hehe, jag hade ju panik igår. Hade jag varit i din situation hade jag kanske kollapsat. Verkar inte vara så stresstålig. Hade det varit jag istället för min sambo hade jag varit lite mer lugn av någon anledning. Minns att jag läste din tråd när detta hände, ska gå igenom den igen nu =)Du är safe... en vecka borde inte vara några större problem med nuvarande beläggning på passexpeditionerna.
Du var ju smart nog att komma på detta INNAN avresan till skillnad från vissa andra.![]()
Yes, det har jag koll på.Nu behöver du @gneken inte det men det kan vara värt för andra att känna till att man faktiskt kan ansöka om pass på ett ställe och välja ett annat för upphämtning. Dvs. om det skulle vara ont om tider för ansökan av pass och man då behöver ta sig till en station lite längre bort (obekvämt avstånd), så behöver man alltså inte göra om samma procedur när man ska hämta det.
Hehe, jag hade ju panik igår. Hade jag varit i din situation hade jag kanske kollapsat. Verkar inte vara så stresstålig. Hade det varit jag istället för min sambo hade jag varit lite mer lugn av någon anledning. Minns att jag läste din tråd när detta hände, ska gå igenom den igen nu =)
Yes, det har jag koll på.
Någon som har koll på hur många blad ett provisoriskt pass har? Vet att det är mycket färre. Thailand kräver 2 tomma blad. Japan kommer äta upp ett, Thailand ett förmodligen och Sydkorea ett och eventuellt ett i Shanghai för transit visum misstänker jag. Jag känner att jag bara behöver ha koll, men hoppas såklart vanliga passet hinner komma i tid.