Senaste nytt

Oväntat bra rabattkod Hyatt (Regency JFK)

Nikje

Medlem
Läste Save On Hyatt Stays With Code BILT4YOU (Book by 8/15/22 For Stays Through 11/22/22) och testade koden vilket gav nedan resultat i mitten av juli.:eek:

Screenshot_20220519-225153_Chrome.jpg


Ordinarie pris ligger på $339 så ganska uppenbart att det är en "ni-vet-vad" (skriver inte ut termen för att inte riskera väcka för mycket uppmärksamhet).

Fått bekräftelsemailet och bokningen ligger på min profil, tror ni den kommer accepteras eller blir det diskussion vid incheckning? Tyvärr verkar inte "mobile key" användas på det här hotellet så går väl inte att smyga under radarn..:rolleyes: (Edit: Kollat lite närmre nu, står faktiskt "Digital Check-In" så kanske funkar). Vi har Hampton Inn Brooklyn Downtown bokat för $297 sedan tidigare men senast dagen innan måste något avbokas.

Testade andra ställen vi ska bo på under vår tänkta Cedar Fair-turné (nöjesparker+Niagara) i USA/Kanada men inga liknande priser tyvärr.

Kanske @sembl vill testa för hemester eller någon annan hugad?:cool:
 
Last edited:

nissefalk

Medlem
Tack bokade en natt på JFK i Augusti fick samma rate som du men valde ännu lägre twin bedroom så 49 USD med skatter, svårt att tro att denna bokning kommer ligga kvar men man vet aldrig
 

palmen

Moderator
La in en bokning, tanken var ju inte att vara i NY, men SAS har ju ställt in mina flighter så de kanske går med på att man byter stad på resan i bästa fall.
 

Nikje

Medlem

SSA

Medlem
Jag gjorde xx bokningar utspridda över året.

Fick ett mail:
- Unfortunately due to our policy, we may only offer the BILT membership discount for a total of two nights. Therefore your reservations will be cancelled.

Efter flera mail fram och tillbaka där jag sa att det inte känns okej att dom dröjer en månad med det här beskedet och inget stod i TOC så gick jag med på att behålla 3 bokningar och göra om dessa till 2 dagars vistelser. Bad därtill om en kraftig poängkompensation. Vill inte gå in på exakt hur mycket jag fick men det var flera tiotusentals poäng till Hyatt.

Även om jag inte kommer iväg till vintern så fick jag poäng som motsvarar en stor summa pengar så svårt att vara missnöjd.
 
Last edited:
Toppen