Senaste nytt

Optiontown - ven eller fjende? Pas på!

Jeg tror I har ret. Hvis man ændrer er pengene sikkert tabt. Jeg opgiver at finde ud af det, da de er meget "tunge" at kommunikere med og kun sender generiske svar ud, som er så generelle, at det er nyttesløst. Men jeg ved fra VN airlines, at de i alle tre tilfaelde ikke har betalt eller modtaget penge da opgraderingerne ikke har fundet sted. Dvs. at Optiontown har blot har skovlet pengene ind... ogsaa selv om de var adviserede! Man kan tilsyneladende ikke afbooke disse opgraderinger, selv førend de er bevilgede

Tak jumbooze. Jeg er ikke optimistisk. Disse firmaer er altid imod forbrugerens interesser whenever anything disputable pops up....

Signup rules kanske hjälper någon, man kan inte "opt out".

UTo Rules

1) Upon completing UTo Sign-up, you
a. cannot opt out of the UTo program and cannot change any of the selected UTo Class;
b. authorize Optiontown to upgrade you, at the sole discretion of Optiontown; and
c. have agreed to pay UTo Sign-up Price and Upgrade Price. UTo Sign-up Price is Non-Refundable. If
you are not upgraded to the selected class in a flight by Optiontown, Upgrade Price for that flight will be
automatically refunded within 5 business days after the flight departure.

2) In the event Optiontown upgrades you to any of the selected UTo Class,
a. you will be entitled to all the facilities associated with your UTo Class;
b. all passengers in a booking reference number (PNR) shall be upgraded together; and
c. you will be informed about the upgrade on the email address provided by you.

3) You need to contact your airline if you desire to make changes or if your airline makes any changes to
your flight before/after Optiontown upgrades you. In all such cases, normal policies of your airline shall
apply. In the event you make any changes in your itinerary, Optiontown may choose not to upgrade you.

Last edited:
Mange tak. De kritiske punkter som f.eks. i hvilke tilfælde man ikke bliver refunderet, står der ikke. Og de svarer ikke på emails. Man kan netop som du siger næppe "op-te ud" og din opgradering kommer generiskt. Det værste er, at man kan IKKE få sin opgradering med, hvis man skifter til f. eks et senere eller tidligere fly. Da er pengene borte med blæsten....

Jag vill minnas att jag flyttat en upgrade då mina planer ändrades men då fick jag betala mellanskillnaden på uppgraden till det nya flyget och sedan fick jag pengar tillbaka då jag till slut ej blev uppgraderad men då kontaktade jag dem direkt

Toppen