Senaste nytt

Optimera engångsinköp 50 000 kr

palmen

Moderator
Sas amex premium låter rätt bra då du kommer att få en voucher som ger 50% rabatt för en resa upp till två personer. Kräver dock att du har lite eurobonus poäng för att kunna nyttja detta då det krävs 50k i Business med sas per person. Om du blir värvad via forumet borde du dock få 12k eurobonus bara för det. Amex fungerar tyvärr inte överallt, men Ikea och bauhaus ska ta det mig veterligen.
 

sweflyer

Medlem
Sas amex premium låter rätt bra då du kommer att få en voucher som ger 50% rabatt för en resa upp till två personer. Kräver dock att du har lite eurobonus poäng för att kunna nyttja detta då det krävs 50k i Business med sas per person. Om du blir värvad via forumet borde du dock få 12k eurobonus bara för det. Amex fungerar tyvärr inte överallt, men Ikea och bauhaus ska ta det mig veterligen.
Har funderat på Amex, men har alltid gått bort för att det är för begränsat med ställen som tar det. Har redan ett annat premiumkort också, så får en del av de övriga förmånerna den vägen.
Visst har jag lite Eurobonuspoäng, men med huvudsakligen europeiskt jobbresande blir det inte några mängder. 50k har jag väl dock, om inte annat efter viss spend med kortet :)
 
Toppen