Anlände strax efter 05 till Frankfurt och tog mig omgående bort till FCL A-piren.
Hade väl egentligen tänkt att börja i B-piren men hjärnan och kroppen var inte helt i synk just då.
Det första personalen säger är att det verkar som att min Stockholms flight kommer att avgå från bussgate men naturlich kommer de ordna transport till mig direkt från loungen.
Alla dessa motgångar jag måste konstant möta i mitt liv. Sisifos och hans stenjävel har ingenting mot en vanlig onsdag för mig
Scheisen fortsatte med att de försökte trösta mig i min självömkan med en lite plastanka och det är ju de kända för och räknas som en kul souvenir men den fina gula i clean design måste varit slut för den här leksaken var någon udda modell dom hävdade var för de olympiska spelen men varför var den då i Tyskland och inte i Rio?
Måste varit reserv på hemmaplan eller nåt!
Kände inte den minsta hunger eller törst så då blev en dusch en landet lagom kompromiss!
En kaffe följde för att boosta energi och ego.
Sen gick jag och kvartade en timme i sovrummet innan jag åt en lätt frukost från buffén
När väl morgonkoman släppt kom jag på att det faktiskt var min födelsedag och tyckte att champagne kl 8.30 var en strålande idé!
För antagligen första gången i mitt liv missbedömde jag att alkoholintag var passande för det var inte minsta gott
Tiden gick långsamt fram till boarding när värdinnan kom och hämtade upp mig då min bil var redo och därmed antagligen även flygfarkosten.
Snackade lite Black Sabbath med chauffören och klev sedan på en liten fågel och därmed var Operation Big Birds avklarad.