Fungerar hyrbilsbokning hos sas för er? Jag får bara felmeddelande efter jag fått upp resultatet och väljer en bil. Oavsett leverantör så får jag samma felmeddelande. Får ungefär samma sak i appen.Som många noterat har hyrbilsbokningen på sas.se ändrats. Numera behöver avbokningen göras hos hyrbilsföretaget.
Förvånande behöver man ringa (!) Budget för att göra en avbokning. Värt att komma ihåg då de bara har öppet vardagar, kontorstid.
Fungerar hyrbilsbokning hos sas för er? Jag får bara felmeddelande efter jag fått upp resultatet och väljer en bil. Oavsett leverantör så får jag samma felmeddelande. Får ungefär samma sak i appen.
Visa bifogad bild 150126
Jag har fått samma felmeddelande. För någon vecka sen. Försökte två gånger till.Fungerar hyrbilsbokning hos sas för er? Jag får bara felmeddelande efter jag fått upp resultatet och väljer en bil. Oavsett leverantör så får jag samma felmeddelande. Får ungefär samma sak i appen.
Visa bifogad bild 150126
Avboka kan antingen göras på SAS hemsida, leta upp bokningen där. Ändringar går/gock inte där. Europcar chatt funkar också.Någon som har bokat europcar genom sas Melli-plattform och fått samma meddelande när man försöker avboka?
Visa bifogad bild 163166
Ändringslänken i bekräftelsen dirigerar direkt till
Europcars sida och villkoren säger följande:
The car reservation will be directly with the respective car rental provider
Jag hade inga problem att boka av hos Hertz när jag gjorde motsvarande bokning tidigare. Europcar går inte att få livesupport hos. Kundservice i Sverige kunde bara starta ett ärende och säger att de ska återkomma.