Senaste nytt

Omöjligt att lägga till SAS Eurobonus vid online incheckning hos KLM

Rocketeer

Medlem
Har börjat flyga med KLM efter 1:a september. Vid online incheckning så går det inte att lägga till SAS Eurobonus. Någon som vet om det jobbas på en fix för detta?

Får heller inga poäng registrerade. När jag köper biljetterna så väljer jag SAS Eurobonus, även via KLM supporten och vid incheckningsdisken. Inget verkar fungera. Vad har ni för erfarneheter för att få poängen att trilla in automatiskt?

Kunde inte heller lägga eurobonus-nr vid online-incheckning. Men det gick bra vid desken. Och fick poängen relativt pronto.

Jag har kunnat lägga till det i KLM-appen på de flygningar jag har haft. När jag sedan checkade in så ligger status med och jag fick poängen (även om själva beräkningen var fel) utan att göra något ytterligare.

För mig ligger det inne men kan som främst (gratis) endast boka säten från rad 12, beukar det vara så?
Flera rader eco framför…
På SAS är ju första raden bakom plus ledig vid incheck iaf… även vid bokning vilö jag minnas? Trodde KLM hade block fram till incheck men alltså även längre?

För mig ligger det inne men kan som främst (gratis) endast boka säten från rad 12, beukar det vara så?
Flera rader eco framför…
På SAS är ju första raden bakom plus ledig vid incheck iaf… även vid bokning vilö jag minnas? Trodde KLM hade block fram till incheck men alltså även längre?
Jag kunde inte välja gratis sittplats förrän 30h innan avgång.

Försöker lägga in mitt EBD123456789 på en KLM bokning men får bara We could not match this frequent flyer card number with any passenger in this booking.

Ngn som kommiy förbi det? Tidig flygning så inget utrymme försöka lösa i service desk osv och vill vara försäkrad om fasttrack.

Försöker lägga in mitt EBD123456789 på en KLM bokning men får bara We could not match this frequent flyer card number with any passenger in this booking.

Ngn som kommiy förbi det? Tidig flygning så inget utrymme försöka lösa i service desk osv och vill vara försäkrad om fasttrack.
Matchar namnet på din biljett det du har angivet på ditt EB?

Toppen