Senaste nytt

Olaglig strejk på Kastrup?

"Der er ingen af de kolleger, der har følt sig chikaneret og truet, der har ønsket at stå frem og lægge navn til en sag mod nogen af de suspenderede."

Blir nog svårt att sätta dit någon utan bevis.

Hur svårt är det att bevisa att det det var en vild strejk o_O

Låt mig påminna om att diskussion handlade om huruvida det skulle bli några påföljder för den vilda strejken.
kommentar #271

Hur svårt är det att bevisa att det det var en vild strejk o_O

Låt mig påminna om att diskussion handlade om huruvida det skulle bli några påföljder för den vilda strejken.
kommentar #271

Artikeln handlade väl om det inte gick att bevisa hoten som sägs ha förekommit...

Artikeln handlade väl om det inte gick att bevisa hoten som sägs ha förekommit...

Såhär skriver de, så alltså inga påföljder för vild strejk den här gången heller.

I dag er strejken overstået, og vi skal alle videre.

Hvordan kommer vi så sammen videre herfra?
Det gør vi ved at lægge det passerede bag os.

Såhär skriver de, så alltså inga påföljder för vild strejk den här gången heller.

I dag er strejken overstået, og vi skal alle videre.

Hvordan kommer vi så sammen videre herfra?
Det gør vi ved at lægge det passerede bag os.

Jaha missade det, då får jag väl onekligen hålla med dig vilket känns tråkigt. Jag hade nog både hoppats och trott på ett annat utfall

Vad var dessa hot egentligen? Stod folk med basebollträ utanför deras bostäder? Blev de mordhotade? Jag är genuint intresserad, för jag hoppas verkligen de har polisanmält dessa hot.

Ha ha inte nog med olaglig strejk utan nu vill vissa dessutom ha en ursakt. De enda som ar varda en ursakt ar SAS stackars kunder som ocksa betalar dessa individers loner!

De som under dessa dagar INTE arbetade som plannerat (dvs inte kan visa nagot giltigt skal till franvaro) skulle sparkas direk. Och JA det ar fullt mojligt enligt Dansk arbetsratt.

Vi vander blad och lagger det har bakom oss...... Ja det ar helt ratt Rickard, det ar vad jag och manga av mina kollegor gjort med SAS!

Toppen