Remington Steele
Medlem
Jag hoppas att jag blir positivt överraskad, men jag hade velat ha SAS kvar i Star.Nånting måste ändå bli spännande?![]()
Jag hoppas att jag blir positivt överraskad, men jag hade velat ha SAS kvar i Star.Nånting måste ändå bli spännande?![]()
Nu blir det inte så. Men att tex kunna boka awards för EB med nya bolag är väl ändå kul omväxling?Jag hoppas att jag blir positivt överraskad, men jag hade velat ha SAS kvar i Star.
Att min baggage tag ska levererasSnart bara två veckor kvar tills SAS byter allians. Är ni peppade? Vad ser ni fram emot mest?
Det blir intressant när en del medlemmar upptäcker att det oftast inte är grönare på andra sidan staketet.Nånting måste ändå bli spännande?![]()
Hur menar du? Tycker att i princip allt man läser är negativt. Själv håller jag en lite mer neutral inställning tills vi ser hur platstillgången på awards blir. Behöver inte bli alltför illa.Det blir intressant när en del medlemmar upptäcker att det oftast inte är grönare på andra sidan staketet.
Efter alla statusmatchningserbjudanden relaterade till denna förändring i alliansmedlemskap, är det näst bästa för mig att jag får ytterligare en livstids elitstatusnivå i Delta SkyMiles tack vare SAS-flyg. Säger personen (jag) som ogillar SkyMiles-programmet.Nånting måste ändå bli spännande?![]()