Tack för ditt svar på frågan!Inga ändringar vad jag märkt när jag åkt med SAS.
Tyg är ok såvida det är ett "riktigt" munskydd och inte något eget påhitt (typ scarf/egentillverkat), som jag förstått det. Flög senast idag och som oftast använder en rätt stor andel av passagerar munskydd av tyg.
Tack för ditt svar på frågan!
Ska man sitta med munskydd på hela vägen i business på långdistans också, några andra inskränkningar som ni känner till?
Ska man sitta med munskydd på hela vägen i business på långdistans också, några andra inskränkningar som ni känner till?
Ja, det antar jag.
Varför skulle det vara annorlunda på longhaul?
Jag må vara något färgad då jag bodde i Hong Kong med munskyddskrav inne och utomhus 24/7.. (undantag hike i nationalpark)
Som den gode Kjell Höglund sa, "Man vänjer sig"....
Ja, det antar jag. Varför skulle det vara annorlunda på longhaul?
Du menar nu under senare tid 2020-2021?Ja, det antar jag.
Varför skulle det vara annorlunda på longhaul?
Jag må vara något färgad då jag bodde i Hong Kong med munskyddskrav inne och utomhus 24/7.. (undantag hike i nationalpark)
Som den gode Kjell Höglund sa, "Man vänjer sig"....
Tack, jag hade ju hoppats att man kunde slippa det eftersom man sitter väsentligt glesare. Personligen tveksam till att utsätta mig för detta, får hålla ett öga här och se när det släpper.Från vad jag förstår från de som har varit ute så är andra inskränkningar:
Måltid och drycksservering anpassat. Bland annat kommer ofta all mat på inplastat och samtidigt.
Jag gissar man har ett aktivt system för att undvika trängsel t.ex. vid toabesök och besök i galley är säkert begränsat.
Tack, jag hade ju hoppats att man kunde slippa det eftersom man sitter väsentligt glesare. Personligen tveksam till att utsätta mig för detta, får hålla ett öga här och se när det släpper.