Senaste nytt

Nytt Radissonhotell i Prag

Fick en invitation av f d eventmanager för Sheraton Prag som nu tydligen har motsvarande jobb på nya Radisson Blue Prag, som kommer öppna under våren.

Tog tydligen med sig sin kundlista från förra jobbet :)
Kanske vore något för en lite vårhelg. Är ju inte ofta man får invitationer till nya hotell inte.

Då kan du väl hälsa att du ordnat en massa potentiella kunder som vill använda Friends & Family rabattkoden RHGRFNF ?
testade och den fungerade och inkluderar frukost.

Bokade själv Park Inn för poäng nästa resa.
Kunde ej motivera den nästan dubbla kostnaden på nya hotellet =D
Sitter själv och velar vad jag ska välja till min resa om 2 veckor.. Har bott flera gånger på Park Inn och har alltid vart nöjd med balkongrummen som jag blivit uppgraderad till. Men man är ju nyfiken på det nya Radisson också eftersom Alcron var så bra. Vet dock inte om jag kan motivera det dyrare priset där heller..

Det blev till slut Radisson ändå!

Kan konstatera att jag gillade gamla Alcron bättre och kommer nästa gång välja Park inn då det känns som bättre värde för pengarna/poängen.

Läget är inte riktigt lika bra som Alcron, lobbyn och baren känns lite trista.
Men jag är absolut inte missnöjd.

Frukosten var bra och hyfsat utbud. Som Gold fick jag incheckning kl 10, uppgradering till Junior Suite, drinkvoucher + en flaska bubbel på rummet. Otroligt skönt med ett svalt rum när det är 34 grader i Prag!

Känns som det är 90% amerikanska pensionärer här nu.

Toppen