För övrigt fick jag bekräftat att det nya servicekonceptet kommer att tas i bruk den 1:a februari, där bland annat brickan kommer att försvinna helt.
Nej, ikke nødvendigvis. Du betaler ikke kun en premium for den ekstra service, det er i ligeså høj grad det at flyve direkte du betaler ekstra for.
Som vanligt så är det flera datum som florerar... Jag åker ut 31:a så hoppas på att det är den 28e då.
Nu føler jeg lidt mit indlæg drejes over på arbejdsmarkedspolitik, noget det bestemt ikke handler om.For ikke å snakke om at det er *helt* forskjellige ansettelsesformer, styringsformer, utgiftsnivå, funding et cetera i et sandkasseselskap ifht et skandinavisk selskap... Utgiftsnivået i skandinavia er mye höyere enn i midtösten, ergo må billettene koste mer også pga det. Ellers går ikke hjulet (motoren?) rundt.
Nu føler jeg lidt mit indlæg drejes over på arbejdsmarkedspolitik, noget det bestemt ikke handler om.
Mit indlæg er helt generelt og har "revenue manangement-vinklen". Eksempelvis er det normalt billigere at flyve interkontinentalt med SAS fra Göteborg end det er fra København og Stockholm. Når man ikke tilbyder direkte service må man differentiere sig på prisen og ikke på andre parametre såsom rejsetid og service.
SAS Improved Service &Procedure startar 28 Januari från Scandinavien och USA och fr Asien 29/1/15