Senaste nytt

Nyhet! SAS Nivåpoäng på hotell!

Mönstret följs, för idag 6/3 kom det in poäng för några vistelser under den senaste 8-veckorsperioden. Inte alla vistelser, och inte ens min tidigare av två vistelser på samma hotell, men den 6:e och inom 8 veckor verkar man kunna räkna med. Bakdaterat som tidigare och korrekt belopp.

Idag 6/4 dök det upp bakdaterade poäng för vistelser i februari och vissa i mars, så ni som väntade på poäng kan kolla igen nu.

Till och med 17 februari poäng, men inte för en stay veckan efter. Tråkigt ifall den faller mellan stolarna, var ändå fem nätter.

Fick också för januari nu men fel poäng. Läst att det oftast är rundgång var man ska få hjälp med detta.
Någon som har tips på "rätt" väg in? Helst email så kan kan bifoga bevis.
Men nu när jag räknar på det, verkar det som saknas överenstämma med skatterna. Så man får kanske inte poäng för den delen?

Points wrong Hotels.jpg

Last edited:
Fick också för januari nu men fel poäng. Läst att det oftast är rundgång var man ska få hjälp med detta.
Någon som har tips på "rätt" väg in? Helst email så kan kan bifoga bevis.
Men nu när jag räknar på det, verkar det som saknas överenstämma med skatterna. Så man får kanske inte poäng för den delen?

Visa bifogad bild 174175
Dollarkursen har förmodligen diffat från boknings- och utcheckningstillfället. Så var det iaf för mig för en bokning gjord före jul, men vistelse i slutet av feb (och poäng synliga igår, som för många andra).

Dollarkursen har förmodligen diffat från boknings- och utcheckningstillfället. Så var det iaf för mig för en bokning gjord före jul, men vistelse i slutet av feb (och poäng synliga igår, som för många andra).
Bokade rätt tätt innan så inte en chans att dollarkursen rört sig så mycket

Toppen