Ja med CurveGår det att koppla 12 kort?
Ja med CurveGår det att koppla 12 kort?
Blank sida i Chrome på Android 10.Får ni upp *koppla kort* sidan? Hos mig är den helt blank.
Kul för er i storstäder. För oss andra får vi nöja oss med synsam, rituals, accent och dyr färg på överprisad färg på Flügger.Höstens bästa EB nyhet är nu här som nämndes på EBD eventet tidigare i höst!
Det är nu äntligen möjligt att koppla betalkortet till EB och tjäna extrapoäng hos partners. Även som dedikerad bonusjägare har jag missat att swipa mitt medlemskort otaliga gånger. Nu kommer vi garanterat få trevliga överraskningar hos partners vi inte visste om samt slipper ett kort i walleten.
SAS EuroBonus Member Portal
För mig var det blank både i mobilen och paddan oavsett webbläsare, men det gick bra när jag försökte via datorn.Blank sida i Chrome på Android 10.
Fungerar i Edge på Android 10
Flügger är annars ett bra rikstäckande tillskott. Dyrt, men bra kvalitet tycker jag, och ger många poäng.
Jo men just färg är väll en av de varor som man konstant får rabatt på. Tror man automatiskt har 30% via Villaägarna. Dock inte i kombination med EB. Men att köpa färg åt andra är ju lönsamt (till ordinarie
pris)![]()
varför går de inte ihop med villaägarna? jag handlar med företagsrabatt och drar bara eurobonuskortet först, sen får dom slå in priset i terminalen igen för att jag ska kunna betala. Kanske de har olika betalterminaler eller att villaägarnas rabatt är annorlunda mot företagsrabatt?