Senaste nytt

Nybörjar Workshop Stockholm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan varken i Gbg el STO då jag bor i Frankrike för tillfället, men har dock frågor ang just detta. Var, vem el hur ska jag smidigast gå tillväga för att få svar?

Åh vilken kanongrej!! Tyvärr bor jag i Göteborg så får hålla tummarna för något liknade här i framtiden.
Tåg / buss / bil / flyg?
Jag deltar gärna om det blir något i Göteborg i framtiden.
Tåg / buss / bil / flyg?
Kan varken i Gbg el STO då jag bor i Frankrike för tillfället, men har dock frågor ang just detta. Var, vem el hur ska jag smidigast gå tillväga för att få svar?
Har du frågor om att bo i Frankrike eller om eventet? (sorry kunde inte låta bli).

Jag tycker personligen att den här tråden som just nu bara är info och intressekoll och så länge det inte är en tråd med plats / datum / tid / anmälan / deltagarlista, kan användas för frågor. Men det är väl upp till trådskapare och/eller moderator att bestämma.

Bra initiativ Andreas! Jag kommer gärna om det passar. Kan säkert lära mig något nytt. Svarar gärna på frågor också.

Om du har frågor om just workshopen så kan du fråga mig via pm.
Om du har frågor relaterat till just sånt som är tänkt att beröras, diskuteras och förklaras i workshopen som award, bokningar, EB poäng m.m. då får du vända dig till respektive rätt tråd för dina frågor. Det är inte tänkt att denna tråd ska bli en samlingstråd för alla dessa frågor utan en intresse koll att får höra mig prata :)

Framöver skulle jag uppskatta om personer som känner att dom skulle vilja delta på denna typ av workshop svarar i tråden så jag kan se om intresset är stort nog. Att gilla trådstarten är trevligt men ger mig inte en klar bild av intresset.
Så är ni intresserade att delta så gör som dessa, för att citera några.
Det låter som ett intressant evenemang.

Låter spännande, infinner mig gärna om datum matchar schemat!

Mycket intresserad att delta om datumet passer. Bra initiativ @Andreas Ekman !!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen