Gizmokvack
Medlem
Tvärtom för mig! Just dessa dagar var jag mer aktiv än brukligt men lyckades ändå bara producera två inlägg.De tre dagarna man inte var aktiv i forumet.
Tvärtom för mig! Just dessa dagar var jag mer aktiv än brukligt men lyckades ändå bara producera två inlägg.De tre dagarna man inte var aktiv i forumet.
Jag lyckades producera just 3 inlägg dessa dagar. Är väl inte superaktiv över tiden men försöker bidra där min klokskap eller kunskap kan ge något.Tvärtom för mig! Just dessa dagar var jag mer aktiv än brukligt men lyckades ändå bara producera två inlägg.
Hur skulle det se ut om jag själv var med och sen magiskt råkar någon dra mitt nummer när jag ordnar detta och är den enda som vet vem som har vilket nummer?@palmen, ”får” du aldrig vara med i dragningen? Nog sjutton kvalificerade du dig denna gång, och det känns tråkigt om du aldrig har chansen bara för att du håller i dragningen.
Förslag är att ENDAST palmen är med på oktoberdragningen. Då blir det inget snack och suspekta tävlingar och du får (förhoppningsvis) värvningar som stort tack för hjälpen!Hur skulle det se ut om jag själv var med och sen magiskt råkar någon dra mitt nummer när jag ordnar detta och är den enda som vet vem som har vilket nummer?
Jag har varit månadens värvare en dag, fick ingen värvning då
Mycket bra förslag!Förslag är att ENDAST palmen är med på oktoberdragningen. Då blir det inget snack och suspekta tävlingar och du får (förhoppningsvis) värvningar som stort tack för hjälpen!
Eller om man alternativt skulle vilja ha ett urvalskriterium formulerat ungefär som de brukar vara: du ska vara moderator på BC för att kvalificera denna månad.Förslag är att ENDAST palmen är med på oktoberdragningen. Då blir det inget snack och suspekta tävlingar och du får (förhoppningsvis) värvningar som stort tack för hjälpen!