Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

Eftersom jag var en av de lyckliga värvarna under mars månad (en bra månad då det var "25% extra"-kampanj) så fortsätter jag traditionen att rapportera utfall.

Totalt 65000 poäng. 3 personer som skaffat Amex Premium under kampanjen (3*15k) och en person som skaffat Platinum efter kampanjen (20k). Dessutom en värvning som behövde hanteras manuellt då personen i fråga hade missat att använda en värvningslänk, så väntar fortfarande på poäng där.

Stort tack till er som använde min värvningslänk - tyckte att jag hade väldigt värdiga "värvningskonkurrenter" denna månad, så trodde faktiskt inte att jag skulle få så bra utfall.

Följer även jag traditionen om att rapportera.
Den löjliga lycka som infann sig när man såg att man blivit val :)

Jag har dålig koll på vilka kort som gav vilka poäng, men har fått följande registrerat
2x12500
2x15000
1x22500
Totalt 77 500 poäng.
Kan ju komma någon eftersläntare

Jag tackar alla som valde mig.

Eftersom jag var en av de lyckliga värvarna under mars månad (en bra månad då det var "25% extra"-kampanj) så fortsätter jag traditionen att rapportera utfall.

Totalt 65000 poäng. 3 personer som skaffat Amex Premium under kampanjen (3*15k) och en person som skaffat Platinum efter kampanjen (20k). Dessutom en värvning som behövde hanteras manuellt då personen i fråga hade missat att använda en värvningslänk, så väntar fortfarande på poäng där.

Stort tack till er som använde min värvningslänk - tyckte att jag hade väldigt värdiga "värvningskonkurrenter" denna månad, så trodde faktiskt inte att jag skulle få så bra utfall.

Jag har dålig koll på vilka kort som gav vilka poäng, men har fått följande registrerat
2x12500
2x15000
1x22500
Totalt 77 500 poäng.

Lite nyfiken blir man ju på hur många gånger ni loggade in på Amex-kontot och kollade poängstatus under månaden? :)

2x12500
2x15000
1x22500
Totalt 77 500 poäng.

Som en av värvarna under mars månad så följer jag den trevliga traditionen att redovisa resultatet av denna månad.

För min del fick jag fyra värvningar varav tre var under perioden med 25% extra.

1 Platinum alt. Elite och 2 Premium (med extra bonus)
1 Premium (utan extra bonus)

Fantastiskt nöjd med utfallet med tanke på vilka forumrävar som man konkurrerade med denna månad. Önskar att man kunde tacka de som valde min länk personligen. Får hoppas att de läser här:

STORT TACK! Och stort tack till BC för ett fantastiskt forum!

Själv fick jag tre värvningar, totalt 57.500 poäng :) !
1 Premium och 1 Elite under kampanj, + 1 Platinum efter kampanjen.

TUSEN TACK OCH SKÅL
upload_2019-4-2_8-34-52.png

Nu är jag en god bit på väg till att planera en andra förstaklass resa med frugan till vintern !

Inte varit så aktiv i forumet på senaste tiden utan läser mest men jag var en av de som registrerade mig för Elite i Mars månad. :)

Minns dock inte vilken länk jag valde. Tror det föll på nummer 3 eller 4 då jag för att göra det så rättvist som möjligt valde att helt enkelt lotta.

Kanske kan man själv bli en Amex värvare om någon månad. Vem vet.

Har inte fått kortet ännu men läste i en annan tråd att det tydligen kan ta en bra stund.

Har två resor att boka i Lufthansa First så hoppas kortet kommer så snart som möjligt så man kan börja jobba hem vouchers.

Kul att se att värvningarna har spritt sig hyfsat jämnt mellan värvarna. Skulle givetvis inte ha haft något emot att ta alla värvningar själv :rolleyes:, men det känns som att det blivit ganska bra och rättvist, utan behov av någon central fördelningsmekanism (förutom processen att välja ut 5 värvare per månad).

Toppen