Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

@taxvalp jag värvade en kompis söndagen den 23 september. Personens ansökan blev godkänd direkt. Den personen har ännu inte fått sitt nya kort och jag har inte heller fått värvningspoängen än. Det är nog rimligt att tänka sig 10-14 dagar för att fånga värvningar sent i månaden.

September är slut och jag liksom flera andra av månadens värvare har lovat att redovisa resultatet. Hur många dagar är rimligt att vänta för att få med sena värvningar? Söndagspoströsterna kan ju avgöra även här...

Helt beroende på när individens ansökan blir beviljad, men jag hade räknat med minst veckan ut., kanske tom 10 dagar.

Om det nuvarande värvningssystemet ska vara kvar så hoppas jag på konsekventa regler för "lotterierna". Känns riktigt surt när reglerna ändras på en månad när man blir utröstad av en person som är själv med och deltar i "lotteriet".

Om det nuvarande värvningssystemet ska vara kvar så hoppas jag på konsekventa regler för "lotterierna". Känns riktigt surt när reglerna ändras på en månad när man blir utröstad av en person som är själv med och deltar i "lotteriet".
Det är ju inte som att de som ger slumptal känner till i vilken ordning folk står på listan, så de skulle lika gärna kunna välja sig själva på gott eller ont.

Det är ju inte som att de som ger slumptal känner till i vilken ordning folk står på listan, så de skulle lika gärna kunna välja sig själva på gott eller ont.

Ja det fattar väll jag med. Men det blir ju samma sak som förra månaden, då hälften , 5 av 10 skulle få värvning. Då fick man inte delta, även där kan slumptal göra att man röstar ut sig själv. Enhetliga regler är ju trevligt.

Slumptal är väl enhetligt? Jag kan trösta dig med att det inte direkt regnar in värvningspoäng för de som blivit publicerade, iallafall inte för mig :)

Slumptal är enhetligt. Reglerna för att ange slumptalet ändrades denna månad. Helt plötsligt var det okej att delta i lotteriet och rösta.
Men som sagt lagt kort ligger, jag vill bara förbättra för framtiden.

Klen tröst för en som har fattigt med poäng, men tack för omtanken.

Toppen