Haha ja det får väl bli så!Ska vi sluta ge Herr Sjödin likes från och med nu då?![]()
Swisha mig - så likear jag dig!Haha ja det får väl bli så!Eller så får vi andra köra likes-run på något sätt
![]()
Vad menar du med likes värvning? Finns inget som säger att vi kommer att använda likes som ett attribut vad det gäller värvning, det är möjligt att vi gör det någon gång men kan lika väl bli så att vi inte tittar på det över huvud taget.@palmen Hur ser reglerna ut för likesvärvning?
Ursäkta för OT men det här har redan spårat ur, någon från bryta ut eller kasta vårt flamsande![]()
Det var ett skämt, spann vidare på inlägget ovan från @BerglundVad menar du med likes värvning? Finns inget som säger att vi kommer att använda likes som ett attribut vad det gäller värvning, det är möjligt att vi gör det någon gång men kan lika väl bli så att vi inte tittar på det över huvud taget.
Du har väl ändå inget liv utanför BC så det kvittar väl..?Jaaa, snälla! Få mig att spendera ännu mer tid här på forumet.![]()
BC är väl livet?Du har väl ändå inget liv utanför BC så det kvittar väl..?![]()
Jag kan bara tala för mig själv men visst kan jag göra det...Det vore intressant om värvarna kunde återkomma efter månadens slut och säga hur många värvningar dom fått in. Om man inte vill säga exakt så kanske man kan skriva i spannen 10-20 eller liknande.