Senaste nytt

Nya linjerna för Flybe Nordic annonserade

fast man landar på Bromma i stället för Arlanda, det är ju värt hur mykcet som helst att slippa hemska Arlanda!

Nästa gång när jag ska till TLL tar gärna OV på billigare pris än dessa AY/BE biljetter som jag nu hade. Får tillgång till Lounge och EB poäng. Tycker att det är värt det. Gillar inte Bromma. Tycker att det är tråkig flygplats och flygplanen ligger ute och du måste gå till plan utomhus och värsta fall bli blöt. Värderar bekvämligheter i ARN mer.

Annars gillar jag inte allt detta alla plan från och till BMA flyger ovanför centrala Stockholm.
 

Jacob

Medlem
Nästa gång när jag ska till TLL tar gärna OV på billigare pris än dessa AY/BE biljetter som jag nu hade. Får tillgång till Lounge och EB poäng. Tycker att det är värt det. Gillar inte Bromma.
Jag har iofs inte kollat upp det, med Flybe flygs väl som en del av Finnair. Får man inte tillgång till lounge på Bromma (The Yellow Room) då om man har status med Finnair eller Oneworld?
 
Jag har iofs inte kollat upp det, med Flybe flygs väl som en del av Finnair. Får man inte tillgång till lounge på Bromma (The Yellow Room) då om man har status med Finnair eller Oneworld?

Det kan vara så men har tyvärr inte någon status på AY / Oneworld. :) Du får AY poäng från BE avgångar 500 eller 1000 / segment. Men lounge ligger före säkerhetskontroll... Jag kommer ju dit med Elite Svart kort men kan inte ta med mig en gäst. Jag reste med min kollega så ville inte gå dit ensam...
 

TjudöBoy

Medlem
Flög HEL-MHQ i December, var väl si så där... Betalade xtra för plats längs förut me benutrymme men blev flyttad akteröver pga problem med viktbalansen i flyget :( Väl framme i MHQ så fattades väskorna åt mej samt 5 andra pax!! Nåja, U get what U pay 4...
 
Toppen