Senaste nytt

Ny USDM miles REA 75% bonus till 26 mars

Har aldrig köpt och har erbjudande om 100%. Man får ju ett starkt ha-begär efter alla era berättelser, men sen måste jag ju vara realist och inse att jag har fru och barn och arbete att ta hänsyn till. Tiden räcker inte riktigt till, men jag ska kanske inte klaga med två poängresor i business inbokade under året:)

Någon som har lust att gifta 100k. Skulle uppskattas, betalar självklart i förväg och en liten kompensation kan jag erbjuda. Pma! Fick desvärre bara 75% men behöver 100k till min Asien resa. Skulle verkligen uppskattas!

Du har PM. Har 50K över och fick 100%-gifting erbjudandet.
/b

Det är lite av ett lotteri. När jag går in på mitt konto ser jag att jag får 50% bonus. När jag fyller i mina uppgifter för köp så ökar det till 75%. Fortfarande för dåligt. När jag går in på hustruns konto är det samma där, 50% bonus. När jag fyller i hennes uppgifter ökar bonusen till 100%. Kanon, bara att köpa full pott på 50000+50000 som gift till mitt konto. Hustrun insisterar dock på att jag får betala det själv!

Fick också 75%, köpte 100k i januari. Har 150k USDM på kontot (samt ca 300 k EB poäng). Hade jag fått 100% så hade jag handlat... Fy på mig som har åkt på FCS. ;)

Jag flyger inte i närheten av så mycket som några av er andra här, så jag har valt FCS framför EBD...

Jag kommer upp i ca 75k på mitt Eurobonuskonto i år (tidigare år hade det varit rätt mycket mer) just tack vare bc.se och denna FCS.. EBD hade inte varit något problem annars med 2 tor asien (PVG och HKG) innan min period löper ut.. Men valet är inte svårt, SAS plus eller något schysst F för ca samma pris... ;)

Med det sagt så tar jag gärna emot ett pm från någon som fick 100% och inte har tänkt använda sig av det... ;)

Jag har miles hos US som går ut den 14 mars... är det någon som har vet om dessa förlängs om jag köper miles?

Toppen